Fjernsupport

Telavox Guide

  • Hent og installer Telavox i App store eller Play store.
  • Åbn Telavox App og tryk på Glemt adgangskode?
  • Ved feltet Brugernavn skal du skrive 0045 efterfulgt af dit mobilnummer.
  • Du modtager herefter en sms med link.
  • Klik på linket og tryk “Næste” under den kode som allerede er anført. Herefter kan du oprette en ny adgangskode og trykke “Næste” (tager op til 10 sekunder)
  • Åbn Telavox App og login med din nye adgangskode. Husk 0045 foran dit mobilnummer ved brugernavn.
  • Åbn Telavox App, Gå til indstillinger, generelt, opkaldsmetode, vælg ring direkte op.
  • Hent og installer Windows softphone eller Mac SoftPhone.
  • Login med samme brugernavn og kode som du bruger i din Telavox Mobil App (Brugernavnet er 0045 efterfulgt af din mobilnummer)
  • Åbn Telavox Softphone, gå til på Options, vælg Open application og startup.

Hvis du vil foretage og modtage opkald via din computer skal du gøre følgende

  • Åbn Telavox Softphone, Gå til indstillinger, telefoni og lyd, opkaldsmetode, vælg Direkte med VoIP. 
  • Åbn Telavox Softphone, Gå til indstillinger, telefoni og lyd, Lydenhed, vælg her lyd kilde til både højttaler og mikrofon. (Vi anbefaler at tilslutte en headset til din computer)
  • Aktiver banke på mobil nr. ved at ringe op til *43#
  • Deaktiver banke på mobil nr. ved at ringe op til #43#
  • Daktiver banke på fastnet nr. fra din Softphone, Telefoni og lyd, Ventende opkaldt
  • Deaktiver banke på fastnet nr. fra din Softphone, Telefoni og lyd, Ventende opkaldt

Omstilling via pc eller mobil App.

  • Åbn Telavox App på mobil eller pc, tryk på telefonrøret ud for den kollega du vil omstille til,
  • vælg direkte eller adviseret.

Omstilling uden App.

  • Omstil et igangværende opkald ved at ringe op til # efterfulgt af din kollegas nummer. 
  • Læg på for at gennemføre omstillingen eller tast * for at trække opkaldet tilbage.
  • Permanent viderestilling af opkald skal rettes via den aktive profil.
  • Dette gøres under Telavox app, indstillinger, profiler, indgående opkald.
  • Husk at rette viderestillingen for både mobil og fastnet nummer. 
  • Du kan også oprette en ny profil som kan aktiveres efter behov.
  • Bemærk at opkald fra en kø ikke viderestilles. Så længe man er logget ind i køen vil man modtage kald herfra selv om man har lavet en viderestilling.
  • Send sms direkte fra din Telavox pc/mac app.
  • Du kan sende sms direkte fra din Outlook ved at sende en mail til +45xxxxxxxx@sms.telavox.se
  • Beskeden skrives i emnefeltet.
  • For at kunne sende sms fra outlook kræver det at din mail er indsat i din telavox profil.
  • Sæt strøm til basen og forbind medfølgende kabel i “pc” stikket ved basen og til usb ved computeren.
  • Vælg dansk sprog og placer headset i basen. Vælg nej til start opsætning.
  • Installer Jabra direct, åbn programmet og vælg updates. Opdater hvis muligt.
  • Åbn Telavox flow softphone og klik på, indstillinger, telefoni og lyd.
  • Aktiver Modtag indkommende opkald.
  • Aktiver Brug headsetstyringen til besvarelse og afbrydelse af opkald.
  • Åbn Telavox flow softphone og klik på, indstillinger, telefoni og lyd, lydenhed. Mikrofon skal sættes til: Communications – Microphone (Jabra Engage 75)
  • Højttaler skal sættes til: Communications – Speaker (Jabra Engage 75)

Der kræves ikke databehandleraftale mellem os og vores kunder. Det skyldes helt overordnet, at kundeforholdet kræver, at vi indsamler kundens oplysninger til brug for servicering af kunden i relation med hans abonnement.

MobilCenterMidt anvender Telavox som leverandør af erhvervstelfoni.

  • Databehandler aftale mellem Telavox og dig kan laves her
  • Databehandler aftale mellem Telavox og MobicenterMidt kan ses her

WebCRM:

  • Link: https://v5.b2bsys.net//Search/phone?number=%NUMBER%
  • Info: Kræver ikke opsætning i WebCRM. Understøtter Click to dial.

Lime CRM:

  • Link: limecrm:person..?command=softphone&phoneNo=%NUMBER%
  • Info: Kræver opsætning i Lime CRM. Understøtter Click to dial.Læs mere her

Hubspot:

  • Link: https://app.hubspot.com/contacts/5913558/contacts/list/view/all/?query=+45%NUMBER%
  • Info: Kræver ikke opsætning i Hubspot. Understøtter Click to dial.

TopDesk:

  • Link: https://datopdesktrial1.topdesk.net/tas/public/ssp/content/search?q=%NUMBER%&tab=results-2
  • Info: Kræver ikke opsætning i TopDesk. Understøtter Click to dial

Agile CRM:

  • Link: https://telavoxtest.agilecrm.com/#contacts/search/004533600335
  • Info: Kræver ikke opsætnin gi Agile CRM. Understøtter Click to dial.

SuperOffice

  • Afventer test

MS Dynamics

  • Afventer test

Pipedrive

  • Afventer test

Hver profil har nedenstående funktioner:

  • Hvilket nummer vises ved opkald fra din mobil, fastnet og app.
  • Automatisk optagelse af samtaler.
  • Hvilke ringegrupper skal du være medlem af.
  • Hvilke website chat skal du være medlem af.
  • Notifikationer om ubesvaret opkald, telefonsvarer m.m.
  • Håndtering af indgående opkald til dit mobil nr.
  • Håndtering af indgående opkald til dit fastnet nr.

Du kan vælge din profil ved at klikke på den øverst i i din pc eller mobil app. Indstillinger for profiler rettes under Telavox app, indstillinger, profiler.

 

Oversigt.xlsx (Excel ark – Abonnement oversigt nye kunder)

Du skal være administrator for at kunne indtale lydfiler. 

  • Åbn Telavox App på mobil eller computer og vælg PBX,
  • Vælg en kø under Kø’er, klik på ikonet indstillinger øverst til højre, Velkomstbesked, Dine lyde, Optag ny lyd/overfør ny lyd. 

Du skal være administrator for at ændre velkomstbeskeder

  • Åbn Telavox App på mobilen og vælg PBX, Vælg en kø under Kø’er, klik på ikonet indstillinger øverst til højre, Velkomstbesked, Åben, vælg den ønskede lydfil. 
  • For at indtale nye lydfiler skal du følge guiden: Indtal lydfiler

Du skal være administrator for at ændre åbningstider.

  • Åbn Telavox App på mobilen og vælg PBX, Vælg en kø under Kø’er, klik på ikonet indstillinger øverst til højre, Åbningstider.
  • Åbn Telavox App på din mobil, Historik, Telefonsvarer
  • Aflyt uden App ved at ringe op til 00 45 33 60 60 60 og følg vejledning
  • Åbn Telavox App på mobil eller Computer og gå til Historik, klik på person/nummer og tryk play.
  • Hvis du ikke kan afspille samtalerne skal du kontakte MobilCenter og få aktiveret funktionen.

Det er lovligt at optage en samtale, som man selv er part i, uden den anden bliver oplyst om det. Samtalen må bruges til et lovligt formål, men det kan være en krænkelse af den andens parts privatliv at afspille samtalen for andre, medmindre der er et sagligt grundlag for det. 

https://familieadvokaten.dk/breve-100/b100-301.html

https://www.datatilsynet.dk/hvad-siger-reglerne/vejledning/optagelser-og-overvaagning/optagelse-af-telefonsamtaler

Samtalerne gemmes i op til 2 år eller mindre efter ønske. Optagelse af samtaler kan deaktiveres på hver bruger under profiler. Individuelle samtaler kan slettes under administrationen.

Hemmelig aflytning eller optagelse af samtaler mellem andre er forbudt efter straffelovens § 263. Det betyder, at man kun må optage samtaler, som man selv deltager i, eller hvor man har fået samtykke fra mindst en af deltagerne i den samtale, der optages.

For outgoing traffic to your network:

Create a rule for all UDP and TCP ports for Telavox networks 80.83.208.0/20.

For this rule, there should be a Timeout (TTL) of at least 3720 seconds, as our phones contact us every 3600 seconds. If you can not increase your TTL, contact our support and we can reduce the registration interval on the phones to 120 seconds.

 

For incoming traffic from your network:

No rules are needed here because the session is initiated from within the network. Disable all ALG / SIP functions and Application Control on the traffic to Telavox if this is in the firewall. These usually do more harm than good.

Se mere om SIP ALG her: https://www.youtube.com/watch?v=ejXqpve2u40

 

Se yderligere firewall beskrivelse her : https://support.telavox.com/en_US/network/firewall-and-network

Hvis du befinder dig i EU og udenfor Danmark 
Tale til EU numre 0 Kr./min.
Sms til EU numre 0 Kr./stk.
Datapakke forbrug inkluderet.

Opkald fra Danmark til udlandet
Opkald til fastnet 0,59 kr./minut.
Opkald til mobil 99 kr./minut.

Hvis du befinder dig udenfor EU i en af vores 60+ lande*
Tilkøb af data via sms 99 Kr. pr. GB.
Tale internt i landet eller til EU numre 2 Kr./minut.
Tale internt i landet eller til EU numre 2 Kr./minut.

Udlandspakke Udenfor EU i 60+ lande* (Premium Travel)
1000 minutter og 1000 sms internt i landet samt EU numre


1GB data inkluderet. Tilkøb 1GB for 29 Kr. via sms.
Pris pr. måned 99 kr. (ingen binding).
Pris pr. måned 29 kr. (Permanent).

*Vores 60+ lande udenfor EU findes herunder.
De 65 lande udenfor EU er: Albanien, Anguilla, Antigua & Barbuda, Argentina, Aruba, Australien, Bahamas, Barbados, Belarus, Bermuda, Brasilien, Britiske Jomfruøer, Brunei Darussalam, Cambodja, Canada, Caymanøerne, Chile, Costa Rica, Dominica, Ecuador, El Salvador, Fiji, Fransk Polynesien, Færøerne, Grenada, Grønland, Guatemala, Guyana, Haiti, Honduras, Hong Kong, Indien, Indonesien, Jamaica, Japan, Kasakhstan, Kina, Kirgisistan, Malaysia, Mexico, Monaco, Montenegro, Nepal, New Zealand, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru, Rusland, Serbien, Singapore, Sri Lanka, St. Kitts & Nevis, St. Lucia, St. Vincent & Grenadinerne, Sydkorea, Taiwan, Thailand, Trinidad & Tobago, Tyrkiet, Ukraine, Uruguay, USA, Venezuela, Vietnam.

Roamingpriser udenfor EU og udenfor de 65 lande

Roamingpriser i udlandet.



Først skal vi oprette en profil og bagefter aktivere denne profil. Denne profil kan fremover nemt aktiveres og deaktiveres i din Telavox App.

 

Opret profil til viderstilling

  • Åbn telavox app på mobil eller pc, indstillinger, profiler.
  • Opret ny profil og angiv valgfrit navn som f.eks “Viderstil Hovednummer”
  • Vælg: “Tag ikke nogen opkald”
  • Deaktiver afspil først en hilsen
  • Lyd der skal afspilles: Ingen talt henvisning
  • Viderstil til andet nummer: eksempel 86615480
  • Opret profil.

 

Aktiver din nye profil

  • Åbn Telavox App på mobil eller fastnet. 
  • Vælg kontakter og vælg din nye profil ved at klikke på Tilgængelig profilen øverst.

 

Når vider-stillingen ikke er aktuel mere kan du blot aktivere tilgængelig profilen igen.

 

 

 

 

 

Du har nu muligheden for nemt, at tilføje numre der altid kan ringe dig op uanset hvilken profil du har aktiveret. 

Tryk Telefoni og lyd, Avanceret telefoni, Omdirigering af opkald, Prioritetsnumre, Tilføj prioritetnummer, Indtast nummer der med 0045 foran, vælg Alle profiler.

iPhone guide

  • indstillinger, telefon, Wi-Fi opkald, Slå til.

 

Android guide

  • Indstillinger, forbindele, slå Wi-Fi opkald til

Metode 1

  • Vælg Indstillinger, Mobil netværk, Adgangspunktsnavne, klik på prikkerne øverst til høje og vælg Nulstil standard.
  • Vælg Telavox MMS, APN, skriv www.mms.mtelia.dk og tryk OK, klik på prikkerne øverst til højre og vælg Gem.

 

Metode 2

  • Gå til indstillinger, Forbindelse / netværk og internet, mobilnetværk, adgangspunkter, tilføj nyt adgangspunkt. 
  • undernavn indtast Telavox surf port.
  • Under Adgangs indtast Websp
  • Under Godkendelsestype vælg PAP
  • Under Adgangspunktstype indtast default,supl
  • Under MVNO-type/virtuel netværksoperatørtype indtast IMSI
  • Under MVNO-værdi/virtuel netværksoperatørværdi indtast 2382085
  • Gem adganspunktet.
  • Tilføj nyt adgangspunkt.
  • Under navn indtast Telavox MMS
  • Under Adgangspunkt indtast www.mms.mtelia.dk
  • Under MMSC indtast http://mms.telia.dk
  • Under Mms-proxy indtast 193.209.134.131
  • Under Mms-port indtast 8080
  • Under Godkendelsestype indtast mms
  • Under MVNO-type/virtuel netværksoperatørtype indtast IMSI
  • Under MVNO-værdi/virtuel netværksoperatørværdi indtast 2382085
  • Gem adgangspunktet

Startguide telefoni (Kundens opgaver inden opstart)

  • Login ind på Administrationsportalen: Flow.telavox.com,
  • Gå til brugere, Grupper, Administrer grupper, Opret en gruppe,
  • Tilføj de medlemmer som administratoren skal have adgang til og gem med et navn.
  • Gå til Brugere, Rettigheder, marker den bruger som skal have begrænset administration,
  • Sæt kryds i Administration og vælg den gruppe der skal gives adgang til.
  • Brugeren skal logge ud og ind for at rettighederne opdateres.
  • Mac adressen under ip telefonen skal parres med brugeren. (kontakt MobilCenterMidt eller Telavox)
  • Tilslut ip telefonen og vent til den har auto provisioneret. (når fastnet nummer vises oppe i vesntre hjørne er den auto provisioneret)
  • For at aktivere automatisk sommer/vintertid skal telefonen nulstilles. Nulstil software ved at holde knappen, med de 2 pile, inde i 6 sekunder.
  • Skriv ip telefonens ip-adresse i en browser på en pc som er koblet op på samme netværk som ip telefonen.  (IP adresse findes på ip telefon under settings, generel.)
  • login ind på webmodul. Brugernavn og kode  udleveres af MobilCenterMidt eller Telavox)
  • Aktiver vist nummervisning ved omstilling under Account, Advanced,
    Caller id. Sæt till PAI-FROM og tryk Confirm.
  • Aktiver nem omstilling under Features, Transfer, Transfer mode.
    • Semi-attended transfer : OFF
    • Blind transfer on Hook : ON
    • Blind transfer on hook : ON
    • Transfer Conference Hang UP : ON
    • Transfer Mode via Dsskey : Attended Transfer
  • Deaktiver Missed Calls popup under Account, Basic, deaktiver Missed Calls log og tryk Confirm.
  • Vis nummer større end navnet ved opkald. Log ind på ip weblogin, settingscall display, call information display methodnumber+name 
  • Ctrl / Cmd + F to go to search in colleagues tab
  • Navigate between colleagues using up/down keys
  • Keyboard shortcuts for transferring a call to selected colleague. These options are also available when right clicking a colleague
  • Ctrl / Cmd + A: Attended transfer to landline
  • Ctrl / Cmd + Shift + A: Attended transfer to mobile
  • Ctrl / Cmd + B: Blind transfer to landline
  • Ctrl / Cmd + Shift + B: Blind transfer to mobile

Telavox Temas integration 19,-/md

  • Under Teams opkald vises brugeren som optaget i Telavox app
  • Aktivering af “forstyr ikke” i Teams aktiverer også “forstyr ikke” profil i Telavox app 

Microsoft “(NCE) Microsoft Teams Phone Standard” licens 60,-/md.

  • Mulighed for at ringe ud fra Temas med dit fastnet og mobilnummer
  • Mulighed for omstilling af opkald direkte i Teams

 

  • Telavox tilbyder åben API integration. Du kan læse mere her 

Log ind på IP telefonens webinterface.

Brugernavn og kode findes i Telavox Partner.

  • User: u0045xxxxxxxx
  • Pass: xxxxxxxxx
  • Server: sip.telavox.se
  • Evt. pin: 0000

 

Telavox - En af verdens førende

Telavox er i 2023 blevet kåret og annerkendt af The Forrester Wave™ som en af verdens førende udbyder af cloud telefoni også kaldet UCaaS

Hvad er The Forrester Wave™?

Forrester Wave er en undersøgelse og evaluering udført af Forrester Research, Inc., som er et markedsundersøgelses- og analysefirma, der fokuserer på teknologi og forretningsstrategier. Forrester Wave bruges til at vurdere og sammenligne teknologivirksomheder inden for forskellige industrier og teknologiområder.

Forrester Wave-rapporter indeholder typisk en dybdegående analyse af de vigtigste aktører på et marked, og de bruger en række kriterier til at evaluere og rangere disse aktører. Nogle af de kriterier, der ofte bruges, inkluderer:

  1. Aktuel tilstand: Hvor godt udfører hver virksomhed i øjeblikket inden for det pågældende teknologiområde?

  2. Strategi: Hvordan ser virksomhedens fremtidige strategi ud, og hvordan planlægger de at udvikle deres produkt eller service?

  3. Markedsnærvær: Hvor udbredt er virksomhedens tilstedeværelse på markedet?

  4. Kundetilfredshed: Hvordan vurderer kunderne deres oplevelse med virksomhedens produkt eller service?

  5. Funktioner og funktionalitet: Hvad tilbyder virksomhedens produkt eller service, og hvordan adskiller det sig fra konkurrenterne?

  6. Vision: Hvordan ser virksomheden fremtidens behov og udfordringer på markedet?

Forrester Wave-rapporter bruges af virksomheder, investorer og beslutningstagere til at få indsigt i markedet og finde de bedste løsninger og partnere inden for en given teknologisk sektor. Det giver en metode til at objektivt sammenligne og evaluere forskellige virksomheder og produkter i en branche for at træffe informerede beslutninger.

Danmarks største Telavox forhandler

MobilCenterMidt har solgt mobil erhverv siden 1999 og indgik i 2016 et tæt samarbejde med Telavox og er sidenhen blevet Danmarks største Telavox forhandler. Telavox blev grundlagt i 2002 og har i dag mere end 230 ansatte hvoraf de 90 er dedikerede udviklere. Telavox telefoni kom til Danmark i 2015 og er i dag annerkendt som en af verdens førende udbyder af cloud telefoni også kaldet UCaas. Telavox telefonsystem bruges af mere end 12.500 virksomheder og har vundet flere priser for deres innovative system og er samtidig kåret som Gazellevirksomhed for 8. gang.

Hvad tilbyder Telavox?

Telavox er en svensk teknologivirksomhed, der specialiserer sig i cloud-baserede kommunikationsløsninger til virksomheder. De tilbyder en bred vifte af tjenester, herunder telefonisystemer, kontaktcenterløsninger, chatfunktioner og integrerede kommunikationsværktøjer.

Telavox’s telefonisystemer giver virksomheder mulighed for at foretage og modtage opkald via internettet. Dette kan omfatte funktioner som nummervisning, opkaldsviderekobling, talebeskeder, konferenceopkald og mere. Deres kontaktcenterløsninger er designet til at optimere virksomhedens kundeservice- og supportprocesser ved at integrere kommunikationskanaler som telefon, e-mail, chat og sociale medier.

En af Telavox’s centrale værdier er at gøre kommunikation enklere og mere effektiv for virksomheder. Deres cloud-baserede tilgang giver fleksibilitet og mulighed for at tilpasse løsningerne efter virksomhedens behov. Ved at tilbyde integrerede kommunikationsværktøjer kan Telavox hjælpe med at forbedre samarbejdet og strømline arbejdsprocesserne for virksomheder af forskellige størrelser og brancher.

Det er vigtigt at bemærke, at oplysningerne er korrekte i september 2021, og det er muligt, at Telavox har ændret eller udvidet deres tjenester siden da. Det anbefales altid at besøge deres officielle hjemmeside for at få de mest opdaterede oplysninger om deres produkter og tjenester.

Telavox tilbyder en bred vifte af kommunikationsløsninger og værktøjer til virksomheder. Her er nogle af de tjenester, de typisk tilbyder:

  1. Cloud-baserede telefonisystemer: Telavox’s telefoniløsninger giver virksomheder mulighed for at foretage og modtage opkald via internettet. Dette inkluderer funktioner som nummervisning, opkaldsviderekobling, talebeskeder, konferenceopkald og mere.
  2. Kontaktcenterløsninger: Telavox’s kontaktcenterløsninger er designet til at hjælpe virksomheder med at optimere deres kundeservice- og supportprocesser. Dette kan omfatte integration af forskellige kommunikationskanaler som telefon, e-mail, chat og sociale medier for at muliggøre en mere effektiv og sømløs kundekommunikation.
  3. Chat- og samarbejdsværktøjer: Telavox tilbyder også chat- og samarbejdsværktøjer, der hjælper med at forbedre kommunikationen og samarbejdet inden for virksomheden. Dette kan omfatte chatfunktioner, fil- og dokumentdeling, projektstyringsværktøjer og mere.
  4. Integrerede kommunikationsløsninger: Telavox fokuserer på at integrere forskellige kommunikationskanaler og værktøjer for at skabe en mere sammenhængende og effektiv arbejdsoplevelse. Dette kan omfatte integrationer med CRM-systemer, e-mail-platforme, kalendere og andre forretningsapplikationer.

Det er vigtigt at bemærke, at Telavox’s tjenester og tilbud kan variere over tid, da de hele tiden arbejder på at forbedre og udvide deres produktsortiment. Det anbefales altid at besøge deres officielle hjemmeside eller kontakte dem direkte for at få de mest opdaterede oplysninger om, hvad de tilbyder.

Hvad kan Telavox Flow app?

Telavox Flow App er en cloud-baseret kommunikationsplatform, der giver brugere mulighed for at integrere forskellige kommunikationstjenester og administrere dem fra én enkelt app. App’en giver dig mulighed for at gøre opkald, sende sms’er, chatte, dele filer, planlægge møder og meget mere.

Du kan konfigurere app’en til at sende besked til de rette personer på det rigtige tidspunkt. Flow App giver også mulighed for at integrere med andre tjenester som Google kalender, Microsoft Teams, Salesforce, Zendesk og mange flere.

Desuden kan du også følge dine kollegers tilstedeværelse direkte fra app’en, så du altid ved, hvornår nogen er tilgængelig. Og med Telavox Flow App kan du også arbejde fra din mobil, tablet eller computer, så du kan have adgang til dine kontakter og opkaldsoversigt fra hvor som helst og når som helst. Alt i alt er Telavox Flow App en omfattende og praktisk kommunikationsplatform, der kan hjælpe dig med at effektivisere din arbejdsdag og være mere produktiv.

Udvalgte Telavox funktioner

Vi arbejder hele tiden på flere integrationer til vores erhvervstelefoni. Telavox har åben API som gør det muligt for din it mand eller programmør at få alle systemer til at snakke sammen med os. Vores softphone har indbygget URL opslag og kan eksempelvis lave et nummer opslag i jeres system ved indkommende opkald.

 

Teams | Office 365 | Google | SalesForce | Hupspot | Lime CRM | Freshdesk | Zission | Sendesk | Touch | GuardREC | BankID | Eniro

Få dine statistikker på storskærm og følg med i hvor mange opkald i besvarer, hvor mange medarbejdere der er indmeldt m.m..

Opfordrer dine kunder til at ringe til dig når de besøger din hjemmeside. Systemet viser, i realtid, hvor mange opkald der er i kø. Opkalds widget viser også firmaet åbningstider. Det hele snakker sammen og opdaterer automatisk.

Lad dine kunder kontakte dig via din hjemmeside. Hvis en besøgende på din hjemmeside skriver i chatten popper beskeden automatisk op på din mobil eller pc App. Du bestemmer selv hvilke medarbejdere der skal være meldt ind i chatten samt åbningstiderne herpå. OBS! du kan se vores Chat Widget nederst til højre her på siden.

Hvor mange af kundekaldene bliver besvaret og hvor lang tid venter kunderne før de får hjælp? Vores app giver dig overblik over alle firmaets afdelinger og kan vises for dag, uge eller måned. Du kan også se hvilken kollega kunden har snakket med og hvilke kald der ikke kom igennem.

Alle vores mobilabonnementer indeholder 2 numre på samme telefon. Med et personligt fastnetnummer kan du styre hvilke opkald der skal gå igennem til dig og hvornår. Du kan være på ferie når kunderne ringer på dit fastnet nummer og samtidig være tilgængelig på dit mobilnummer. Du bestemmer selv hvilket nummer du viser når du ringer ud.

Vi sørger for du aldrig løber tør for data. Nu kan du holde øje med dit dataforbrug og selv tilkøbe data via et enkelt klik

Med vores interne chat kan du hurtigt give beskeder videre til dine kollegaer. Der mulighed for at oprette grupper og slå notifikationer til og fra på de individuelle grupper

Ring, besvar og omstil opkald via din IP telefon. Abonnementet følger gratis med i alle vores erhvervstelefoni abonnementer. Du ringer gratis internt og har derudover 50 timers tale i Danmark til både mobiler og fastnet.

Ring, besvar og omstil opkald via din pc eller mac. Softphone App følger gratis med i vores innovative telefonsystems abonnementer. Du får samtidig et overblik over alle dine kollegaer hvor du kan se om de er ledige, optaget, til møde og meget mere.

Nu kan du holde møder på tværs af hele verden og med alle de deltagere du ønsker. Med din unikke pin kode sikrer du dig også at uvedkommende personer ikke deltager i samtalen. I din app kan du se alle deltagere og hvis en ny person deltager i mødet notificeres alle i mødet med en speciel lyd.

Har du aflyttet alle beskederne på din telefonsvarer? Vi har gjort det nemt og overskueligt at aflytte indtalte beskeder på din telefonsvarer. Med et visuelt overblik misser du ikke en besked igen.

Brug dine profiler når du ikke vil forstyrres eller er i møde. Profiler kan forud indstilles med følgende indstillinger:
• Hvilket nummer du viser når du ringer ud
• Hvilken ringegruppe du skal være medlem af
• Intern status (I møde indtil kl 13.30).
• Kundebesked “Bo er i møde til kl 13:30.”
• Tilgængelig på mobiltelefon nr.
• Tilgængelig på fastnet nr.
Med en personlig assistent ringer dine kunder aldrig forgæves. Tilbyd følgende valgmuligheder når du er optaget eller ikke når telefonen. Eksempel “Marcello er optaget, tast 1 for…”

1 for at indtale en besked
2 for at vente i kø indtil Marcello bliver ledig
3 for at blive ringet op når Marcello bliver ledig
9 for at tale med en kollega

Hvem skal modtage opkald fra firmaets hovednummer? Nu kan du styre det hele fra din app hvor du kan ind/udmelde dig selv og dine medarbejdere. Ringe-tid og rækkefølgen i ringegruppen kan også tilpasses efter behov.

1 for at indtale en besked
2 for at vente i kø indtil Marcello bliver ledig
3 for at blive ringet op når Marcello bliver ledig
9 for at tale med en kollega

Læg dit hovednummer op i skyen og skræddersy din PBX løsning. Giv dine kunder et godt førstehåndsindtryk og sørg for de aldrig ringer forgæves. Du styrer selv om opkald til hovednummeret skal ringe på en eller flere telefoner samt i hvilken rækkefølge. Du har adgang til det hele via dit web login.

Giv dine kunder en professionel velkomst

Ret åbningstiderne for firmaets hovednummer eller arbejdstiden for din firma mobil. Vi har gjort det muligt at rette tiderne for både fastnet og mobilnumre.​

Giv dine kunder mulighed for en tast selv menu når de ringer til hovednummeret. På den måde kan kunderne hurtigt navigere frem til den ønskede afdeling eller medarbejder.

Opret ringegrupper til en eller flere afdelinger. I ringegruppen bestemmer du hvilke telefoner der skal ringe og kan herunder definere rækkefølge, ringetid m.m.

Med prefix kan du både se hvem der ringer ind samt hvilken kø opkaldet kommer fra. Så ved du om kunden har ringet til firmaets hovednummer eller direkte til dig.