0
0 items
Ingen produkter i kurven

Nordens Mest Innovative erhvervstelefoni

Danmarks største Telavox forhandler

Telavox app på pc, mobil og tablet
0 +
Kunder i danmark
0 +
Lokale kunder
0 +
års erfaring
Marcello Cilea er ansvarlig for erhvervstelefoni i Viborg

Erhvervstelefoni og Funktioner

Mere end bare et abonnement
Sådan ser vores erhvervstelefoni app ud på en smartphone
Med i vores erhvervstelefoni får du Nordens mest innovative app der virker på både mobilen, computeren og din ip telefon. Du kan ringe og omstille fra alle enheder. Vores app indeholder et hav af nyttige funktioner der gør erhvervstelefoni til en leg. Erhvervstelefoni skal ikke være en omkostning, men i stedet skabe værdi og spare tid for dig og dine kunder.

Hurtig omstilling

Enkel omstilling af indkommende kald til kollegaer. Omstil direkte eller med en talt henvisning. Vores App giver dig overblik over alle medarbejdere og viser om de er ledige, optaget, i møde osv. Videoen demonstrerer et igangværende opkald med "Peter Petersen" der bliver omstillet direkte til kollegaen Daniel Sørensen.
Omstil fra din computer

Omstil fra din pc eller Mac

Omstil opkald direkte fra din computer uanset om opkaldet er kommet ind på din mobil, ip telefon eller pc. På din computer har du også fuldt overblik over om dine kollegaer er ledige, optaget, i møde osv. Vores computer app virker til både Windows og Mac.

Afspil gamle samtaler

Kunne det ikke være rart hvis man kunne afspille gamle telefonopkald? Det kan du med vores App som automatisk optager ind og udgående opkald. Funktionen er inkluderet i vores erhvervstelefoni og kan tilpasses hver enkelt medarbejder.
Optag samtaler erhvervstelefoni
ind og udmeld i erhvervstelefoni

Ind og udmeld medarbejdere

Hvem skal modtage opkald fra firmaets hovednummer? Nu kan du styre det hele fra din app hvor du kan ind/udmelde dig selv og dine medarbejdere. Ringe-tid og rækkefølgen i ringegruppen kan også tilpasses efter behov.

Personlig assistent

Med en personlig assistent ringer dine kunder aldrig forgæves. Tilbyd følgende valgmuligheder når du er optaget eller ikke når telefonen. Eksempel "Marcello er optaget, tast 1 for..."

1 for at indtale en besked
2 for at vente i kø indtil Marcello bliver ledig
3 for at blive ringet op når Marcello bliver ledig
9 for at tale med en kollega
telavox personlig assistent
profiler i erhvervstelefoni

Erhvervstelefoni og profiler

Brug dine profiler når du ikke vil forstyrres eller er i møde. Profiler kan forud indstilles med følgende indstillinger:
• Hvilket nummer du viser når du ringer ud
• Hvilken ringegruppe du skal være medlem af
• Intern status (I møde indtil kl 13.30).
• Kundebesked "Bo er i møde til kl 13:30."
• Tilgængelig på mobiltelefon nr.
• Tilgængelig på fastnet nr.

Visuel telefonsvarer

Har du aflyttet alle beskederne på din telefonsvarer? Vi har gjort det nemt og overskueligt at aflytte indtalte beskeder på din telefonsvarer. Med et visuelt overblik misser du ikke en besked igen.
telavox visuel telefonsvarer
video konference med telavox

Video Konference

Nu kan du holde møder på tværs af hele verden og med alle de deltagere du ønsker. Med din unikke pin kode sikrer du dig også at uvedkommende personer ikke deltager i samtalen. I din app kan du se alle deltagere og hvis en ny person deltager i mødet notificeres alle i mødet med en speciel lyd.

Softphone

Ring, besvar og omstil opkald via din pc eller mac. Softphone App følger gratis med i vores erhvervstelefoni abonnementer. Du får samtidig et overblik over alle dine kollegaer hvor du kan se om de er ledige, optaget, til møde og meget mere.
erhvervstelefoni softphone
ip telefon

Erhvervstelefoni inkl. IP telefoni

Ring, besvar og omstil opkald via din IP telefon. Abonnementet følger gratis med i alle vores erhvervstelefoni abonnementer. Du ringer gratis internt og har derudover 50 timers tale i Danmark til både mobiler og fastnet.

Erhvervstelefoni med intern chat

Med vores interne chat kan du hurtigt give beskeder videre til dine kollegaer. Der mulighed for at oprette grupper og slå notifikationer til og fra på de individuelle grupper
chat med dine medarbejdere
datadelingskort med telavox

Datadeling og dataovervågning

Vi sørger for du aldrig løber tør for data. Nu kan du holde øje med dit dataforbrug og selv tilkøbe data via et enkelt klik. Med et ekstra datadelingskort kan du dele din mobildata og surfe fra 2 simkort.

2 i 1 nummer

Alle vores mobilabonnementer indeholder 2 numre på samme telefon. Med et personligt fastnetnummer kan du styre hvilke opkald der skal gå igennem til dig og hvornår. Du kan være på ferie når kunderne ringer på dit fastnet nummer og samtidig være tilgængelig på dit mobilnummer. Du bestemmer selv hvilket nummer du viser når du ringer ud.
erhvervstelefoni med 2 i 1 nummer
se din statistik i telavox

Erhvervstelefoni statistik

Hvor mange af kundekaldene bliver besvaret og hvor lang tid venter kunderne før de får hjælp? Vores app giver dig overblik over alle firmaets afdelinger og kan vises for dag, uge eller måned. Du kan også se hvilken kollega kunden har snakket med og hvilke kald der ikke kom igennem.

Hovednumre i skyen

Læg dit hovednummer op i skyen og skræddersy din PBX løsning. Giv dine kunder et godt førstehåndsindtryk og sørg for de aldrig ringer forgæves. Du styrer selv om opkald til hovednummeret skal ringe på en eller flere telefoner samt i hvilken rækkefølge. Du har adgang til det hele via dit web login. Velkomstbesked, åbningstider, tastevalg, kø'er ringegrupper og meget mere.
PBX løsning telavox erhvervstelefoni

Velkomstbesked

Giv dine kunder en professionel velkomstbesked . Hvis virksomheden holder ferielukket kan velkomstbeskeden opdateres via App'en

Kø System

Har du flere kald end du kan nå at besvare? Med en telefon kø kan du sætte kunderne i kø og besvare opkaldet i den rækkefølge de kommer ind.

Åbningstider

Ret åbningstiderne for firmaets hovednummer eller arbejdstiden for din firma mobil. Vi har gjort det muligt at rette tiderne for både fastnet og mobilnumre.

Ringegrupper

Opret ringegrupper til en eller flere afdelinger. I ringegruppen bestemmer du hvilke telefoner der skal ringe og kan herunder definere rækkefølge, ringetid m.m.

Tastevalg

Giv dine kunder mulighed for en tast selv menu når de ringer til hovednummeret. På den måde kan kunderne hurtigt navigere frem til den ønskede afdeling eller medarbejder.

Prefix

Med prefix kan du både se hvem der ringer ind samt hvilken kø opkaldet kommer fra. Så ved du om kunden har ringet til firmaets hovednummer eller direkte til dig.

website widget

Chat via hjemmesiden

Lad dine kunder kontakte dig via din hjemmeside. Hvis en besøgende på din hjemmeside skriver i chatten popper beskeden automatisk op på din mobil eller pc App. Du bestemmer selv hvilke medarbejdere der skal være meldt ind i chatten samt åbningstiderne herpå. OBS! du kan se vores Chat Widget nederst til højre her på siden.

Opkald via hjemmesiden

Opfordrer dine kunder til at ringe til dig når de besøger din hjemmeside. Systemet viser, i realtid, hvor mange opkald der er i kø. Opkalds widget viser også firmaet åbningstider. Det hele snakker sammen og opdaterer automatisk.
telavox app til din hjemmeside
dashboard i telavox

Dashboards

Få dine statistikker på storskærm og følg med i hvor mange opkald i besvarer, hvor mange medarbejdere der er indmeldt m.m..

Integrationer Til Erhvervstelefoni

Vi arbejder hele tiden på flere integrationer til vores erhvervstelefoni. Telavox har åben API som gør det muligt for din it mand eller programmør at få alle systemer til at snakke sammen med os. Vores softphone har indbygget URL opslag og kan eksempelvis lave et nummer opslag i jeres system ved indkommende opkald.

Teams | Office 365 | Google | SalesForce | Hupspot | Lime CRM | Freshdesk | Zission | Sendesk | Touch | GuardREC | BankID | Eniro

Erhvervstelefoni Referencer

300+ lokale kunder bruger vores erhvervstelefoni

Guide Erhvervstelefoni

De ofte stillede spørgsmål.

Hent  og installer Telavox App  i store eller Play store. Åbn Telavox App og vælg Glemt adgangskode?. Ved feltet Dit brugernavn skal du skrive 0045 efterfulgt af dit mobilnummer. Du modtager en kode via sms som skal indsættes i feltet Nulstillingskode. I feltet Ny adgangskode Skriver du din nye ønskede kode. Åbn telavox App, Gå til indstillinger, generelt, opkaldsmetode, vælg ring direkte op.
Hent og installer Windows softphone eller Mac SoftPhone. Login med samme brugernavn og kode som du bruger i din Telavox Mobil App (Brugernavnet er 0045 efterfulgt af din mobilnummer) Åbn Telavox Softphone, gå til på Options, vælg Open application og startup. Åbn Telavox Softphone, Gå til indstillinger, telefoni og lyd, deaktiver “modtag indkommende opkald”
Aktiver banke på mobil nr. ved at ringe op til *43#
Deaktiver banke på mobil nr. ved at ringe op til #43#

Aktiver banke på fastnet nr.Kontakt support)
Deaktiver banke på fastnet nr. (Kontak support)

Åbn Telavox App på mobil eller pc, tryk på telefonrøret ud for den kollega du vil omstille til, vælg direkte eller adviseret.

Hvis du ikke har en smartphone kan du omstille et igangværende opkald ved at ringe op til # efterfulgt af din kollegas nummer. Læg på for at gennemføre omstillingen eller tast * for at trække opkaldet tilbage.

Permanent viderestilling af opkald skal rettes via den aktive profil. Dette gøres under Telavox app, indstillinger, profiler, indgående opkald. Husk at rette viderestillingen for både mobil og fastnet nummer. 

Du kan også oprette en ny profil som kan aktiveres efter behov.

Opkald fra en kø viderestilles aldrig. Så længe man er logget ind i køen vil man modtage kald herfra selv om man har lavet en viderestilling.

Telia dækningskort (husk at tjekke dækningen indendørs)
TDC dækningskort (husk at tjekke dækningen indendørs)
Telenor dækningskort (husk at tjekke dækningen indendørs)​​

Send sms direkte fra din Telavox pc/mac app.

 

Du kan sende sms direkte fra din outlook ved at sende en mail til +45xxxxxxxx@sms.telavox.se

beskeden skrives i emnefeltet.

For at kunne sende sms fra outlook kræver det at din mail er indsat i din telavox profil.

Se drift status dette link : https://status.telavox.com/

Sæt strøm til basen og forbind medfølgende kabel i pc stikket ved basen og til usb ved computeren.. Vælg dansk sprog og placer headset i basen. Vælg nej til start opsætning.

Installer Jabra direct, åbn programmet og vælg updates. Opdater hvis muligt.

Åbn Telavox flow softphone og klik på, indstillinger, telefoni og lyd. Aktiver Modtag indkommende opkald, Aktiver Brug headsetstyringen til besvarelse og afbrydelse af opkald.

Åbn Telavox flow softphone og klik på, indstillinger, telefoni og lyd, lydenhed. Mikrofon skal sættes til: Communications – Microphone (Jabra Engage 75)
Højttaler skal sættes til: Communications – Speaker (Jabra Engage 75)

Der kræves ikke databehandleraftale mellem os og vores kunder. Det skyldes helt overordnet, at kundeforholdet kræver, at vi indsamler kundens oplysninger til brug for servicering af kunden i relation med hans abonnement.

MobilCenterMidt anvender Telavox som leverandør af erhvervstelfoni.

• Databehandler aftale mellem Telavox og dig kan laves her

• Databehandler aftale mellem Telavox og MobicenterMidt kan ses her

WebCRM:

Link: https://v5.b2bsys.net//Search/phone?number=%NUMBER%

Info: Kræver ikke opsætning i WebCRM. Understøtter Click to dial.

 

Lime CRM:

Link: limecrm:person.<APP NAME>.<LIME SERVER DNS NAME>?command=softphone&phoneNo=%NUMBER%

Info: Kræver opsætning i Lime CRM. Understøtter Click to dial.Læs mere her

 

Hubspot:

Link: https://app.hubspot.com/contacts/5913558/contacts/list/view/all/?query=+45%NUMBER%

Info: Kræver ikke opsætning i Hubspot. Understøtter Click to dial.

 

TopDesk:

Link: https://datopdesktrial1.topdesk.net/tas/public/ssp/content/search?q=%NUMBER%&tab=results-2

Info: Kræver ikke opsætning i TopDesk. Understøtter Click to dial

 

Agile CRM:

Link: https://telavoxtest.agilecrm.com/#contacts/search/004533600335

Info: Kræver ikke opsætnin gi Agile CRM. Understøtter Click to dial.

 

SuperOffice

Afventer test

 

MS Dynamics

Afventer test

 

Pipedrive

Afventer test

Tale, sms, mms til danske numre er gratis i eu.

Din datapakke kan også anvendes i eu dog max 10gb.

Opkald fra dk til udenlandske mobilnumre 1,99 kr./min.

Opkald fra dk til udenlandske fastnetnumre 0,59 kr./min.

Sms og mms til udenlandske numre 1,59 kr./stk.

Forbrug  udenfor EU findes her

Forhandler fuldmagt (Giv MobilcenterMidt fuldmagt til det hele)

Fuldmagt fastnet (flyt fastnet numre over til os)

Fuldmagt Mobil (Flyt mobilnumre over til os)

Fuldmagt overdragelse (overdrag numre til ny ejer)

Startguide telefoni (Kundens opgaver inden opstart)

Oversigt.xlsx (Abonnement oversigt nye kunder)

Husk du skal være administrator for at kunne indtale lydfiler. 

Åbn Telavox App på mobil eller computer og vælg PBX, Vælg en kø under Kø’er, klik på ikonet indstillinger øverst til højre, Velkomstbesked, Dine lyde, Optag ny lyd/overfør ny lyd. 

Åbn Telavox App på mobilen og vælg PBX, Vælg en kø under Kø’er, klik på ikonet indstillinger øverst til højre, Velkomstbesked, Åben, vælg den ønskede lydfil. 

For at indtale nye lydfiler skal du følge guiden: Indtal lydfiler

Du skal være administrator for at ændre velkomstbeskeder

Åbn Telavox App på mobilen og vælg PBX, Vælg en kø under Kø’er, klik på ikonet indstillinger øverst til højre, Åbningstider.

Du skal være administrator for at ændre åbningstider.

Åbn Telavox App på din mobil, Historik, Telefonsvarer

Aflyt uden App ved at ringe op til 00 45 33 60 60 60 og følg vejledning

Binding 0 måneder.

Opsigelse 3 måneder.

Betalingsbetingelser 8 dage netto.

Faktura sendes altid via mail eller EAN.

Fakturagebyr 29 kr. (Gratis ved PBS / Leverandørservice)

Åbn Telavox App på mobil eller Computer og gå til Historik, klik på person/nummer og tryk play. Hvis du ikke kan afspille samtalerne skal du kontakte MobilCenter og få aktiveret funktionen.

 

Det er lovligt at optage en samtale, som man selv er part i, uden den anden bliver oplyst om det. Samtalen må bruges til et lovligt formål, men det kan være en krænkelse af den andens parts privatliv at afspille samtalen for andre, medmindre der er et sagligt grundlag for det. https://familieadvokaten.dk/breve-100/b100-301.html

 

Samtalerne gemmes i op til 2 år eller mindre efter ønske. Optagelse af samtaler kan deaktiveres på hver bruger under profiler. Individuelle samtaler kan slettes under administrationen.

Metode 1

Vælg Indstillinger, Mobil netværk, Adgangspunktsnavne, klik på prikkerne øverst til høje og vælg Nulstil standard.

Vælg Telavox MMS, APN, skriv www.mms.mtelia.dk og tryk OK, klik på prikkerne øverst til højre og vælg Gem.

 

Metode 2

Gå til indstillinger, Forbindelse / netværk og internet, mobilnetværk, adgangspunkter, tilføj nyt adgangspunkt. 

undernavn indtast Telavox surf port.

Under Adgangs indtast Websp

Under Godkendelsestype vælg PAP

Under Adgangspunktstype indtast default,supl

Under MVNO-type/virtuel netværksoperatørtype indtast IMSI

Under MVNO-værdi/virtuel netværksoperatørværdi indtast 2382085

Gem adganspunktet.

Tilføj nyt adgangspunkt.

Under navn indtast Telavox MMS

Under Adgangspunkt indtast www.mms.mtelia.dk

Under MMSC indtast http://mms.telia.dk

Under Mms-proxy indtast 193.209.134.131

Under Mms-port indtast 8080

Under Godkendelsestype indtast mms

Under MVNO-type/virtuel netværksoperatørtype indtast IMSI

Under MVNO-værdi/virtuel netværksoperatørværdi indtast 2382085

Gem adgangspunktet

 

Login ind på Administrationsportalen: Flow.telavox.com, gå til brugere, Grupper, Administrer grupper, Opret en gruppe, tilføj de medlemmer som administratoren skal have adgang til og gem med et navn.

Gå til Brugere, Rettigheder, marker den bruger som skal have begrænset administration, Sæt kryds i Administration og vælg den gruppe der skal gives adgang til.

Brugeren skal logge ud og ind for at rettighederne opdateres.

Telavox tilbyder åben API integration. Du kan læse mere her 

Om

Vi er ikke som de andre

Danmarks største Telavox forhandler

Hos MobilCenterMidt har vi solgt erhvervstelefoni siden 1999 og indgik i 2016 et tæt samarbejde med Telavox og er sidenhen blevet Danmarks største forhandler. MobilCenterMidt ejes af Marcello Cilea (th) og Allan Sørensen (tv).
Telavox blev grundlagt i 2002 og har i dag mere end 230 ansatte hvoraf de 90 er dedikerede udviklere. Telavox kom til Danmark i 2015 og er i dag Skandinaviens største udbyder af Cloud baserede løsninger. Telavox erhvervstelefoni bruges af mere end 12.500 virksomheder og har vundet flere priser for deres innovative system og er samtidig kåret som Gazellevirksomhed for 8. gang.

Erhvervstelefoni Opstart

Vi klarer det hele for dig

1

Præsentation

Kontakt os og book en præsentation via Teams eller fysisk fremmøde.

Ud fra dine behov udregner vi en skarp pris og vender tilbage med et tilbud.

2

Papirarbejde

Vi sørger for alt papirarbejdet så du ikke får dobbeltregninger

Du skal blot udfylde fuldmagt og oversigt og sende det hele på en mail sammen med en kopi af din seneste telefoni regning.

3

Opstart

Vi opsætter hele løsningen som ønsket.

På opstartsdagen kommer vi forbi og oplærer alle medarbejdere i brug af systemet.

Erhvervstelefoni Priser

Mobil | Fastnet | IP telefoni | Softphone | Internet

ANMOD OG PRISER

For at kunne give dig den bedste pris skal vi vide lidt om din virksomhed. Udfyld skemaet og vi vender tilbage samme hverdag.

 

Vi tilbyder også en demonstration af løsningen via Teams eller fysisk fremmøde.

Produkter Erhvervstelefoni

  • Hovednumre i skyen
  • Velkomstbesked
  • Ringegrupper med kø
  • Tastevalg
  • Åbningstider
  • Statistik

 

  • Simkort + Mobil app + Softphone + ip abonnement.
  • Mobil og fastnet nr. – 2 i 1
  • Fri tale/sms/mms i dk/eu
  • Datapakke i dk/eu (1, 5, 10, 25, 50, 100gb)
  • Ekstra simkort til datadeling. Max 1 stk. per bruger.
  • Mobil app + Softphone + ip abonnement.
  • Direkte fastnet nr.
  • Fri tale i dk
  • Mobil app
  • Adgang til kø login
  • Omstil til kollega
  • 1GB DK/EU (tdc/telia) 39,-/md.
  • 5GB DK/EU (tdc/telia) 59,-/md.
  • 10GB DK/EU (tdc/telia) 99,-/md.
  • 25GB DK/EU (tdc/telia) 139,-/md.
  • 50GB DK/EU (tdc/telia) 199,-/md.
  • 1000GB DK (telia) 399,-/md.
  • Trådløs 4G router med 4 lan porte – inkl. opsætning 1599,-
  • 100/100 Mbit 399,-/md.
  • 300/300 Mbit 419,-/md.
  • 1000/1000 Mbit 599,-/md.
  • Dynamisk CGNAT IP 0,-/md.
  • Statisk fast ip 29,-/md.
  • Trådløs router 0,-/md.
  • Oprettelse 999,-

Ved montering af egen router kræves understøttelse af Wlan tag på wan port.

Alternativt kan vores router sættes i bridge mode

  • Optil 20/2 Mbit 319,-/md.
  • Optil 50/50 Mbit 419,-/md.
  • Optil 100/100 Mbit 499,-/md.
  • Dynamisk CGNAT IP 0,-/md.
  • Statisk fast ip 29,-/md.
  • Trådløs router 0,-/md.
  • Oprettelse 999,-
  • Fastnet linje inkl. fastnet nr. 149,-/md.
  • Fax linje inkl. fastnet nr. 149,-/md.
  • Oprettelse 499,-

Anmod om priser

For at kunne give dig den bedste pris skal vi vide lidt om din virksomhed.

Udfyld skemaet og vi vender tilbage samme hverdag.

Vi tilbyder også en demonstration af løsningen via Teams eller fysisk fremmøde.