KONTAKT
- MobilCenter Midt ApS
- Fabrikvej 7, 8800 Viborg
- Man-fre 8:00-17:00
- Telefon 86 61 54 80
- butik@mobilcentermidt
INFORMATION
- CVR 35237240
- Mobilepay 30478
- EAN 5797200058096
- Bank 7605-1355501
Se vores produkt video (videon er på engelsk). Hvis du hellere vil have løsningen præsenteret personligt, så book et møde med os herunder.
Vi arbejder hele tiden på flere integrationer til vores erhvervstelefoni. Telavox har åben API som gør det muligt for din it mand eller programmør at få alle systemer til at snakke sammen med os. Vores softphone har indbygget URL opslag og kan eksempelvis lave et nummer opslag i jeres system ved indkommende opkald.
Teams | Office 365 | Google | SalesForce | Hupspot | Lime CRM | Freshdesk | Zission | Sendesk | Touch | GuardREC | BankID | Eniro
Få dine statistikker på storskærm og følg med i hvor mange opkald i besvarer, hvor mange medarbejdere der er indmeldt m.m..
Opfordrer dine kunder til at ringe til dig når de besøger din hjemmeside. Systemet viser, i realtid, hvor mange opkald der er i kø. Opkalds widget viser også firmaet åbningstider. Det hele snakker sammen og opdaterer automatisk.
Lad dine kunder kontakte dig via din hjemmeside. Hvis en besøgende på din hjemmeside skriver i chatten popper beskeden automatisk op på din mobil eller pc App. Du bestemmer selv hvilke medarbejdere der skal være meldt ind i chatten samt åbningstiderne herpå. OBS! du kan se vores Chat Widget nederst til højre her på siden.
Hvor mange af kundekaldene bliver besvaret og hvor lang tid venter kunderne før de får hjælp? Vores app giver dig overblik over alle firmaets afdelinger og kan vises for dag, uge eller måned. Du kan også se hvilken kollega kunden har snakket med og hvilke kald der ikke kom igennem.
Alle vores mobilabonnementer indeholder 2 numre på samme telefon. Med et personligt fastnetnummer kan du styre hvilke opkald der skal gå igennem til dig og hvornår. Du kan være på ferie når kunderne ringer på dit fastnet nummer og samtidig være tilgængelig på dit mobilnummer. Du bestemmer selv hvilket nummer du viser når du ringer ud.
Vi sørger for du aldrig løber tør for data. Nu kan du holde øje med dit dataforbrug og selv tilkøbe data via et enkelt klik
Med vores interne chat kan du hurtigt give beskeder videre til dine kollegaer. Der mulighed for at oprette grupper og slå notifikationer til og fra på de individuelle grupper
Ring, besvar og omstil opkald via din IP telefon. Abonnementet følger gratis med i alle vores erhvervstelefoni abonnementer. Du ringer gratis internt og har derudover 50 timers tale i Danmark til både mobiler og fastnet.
Ring, besvar og omstil opkald via din pc eller mac. Softphone App følger gratis med i vores innovative telefonsystems abonnementer. Du får samtidig et overblik over alle dine kollegaer hvor du kan se om de er ledige, optaget, til møde og meget mere.
Nu kan du holde møder på tværs af hele verden og med alle de deltagere du ønsker. Med din unikke pin kode sikrer du dig også at uvedkommende personer ikke deltager i samtalen. I din app kan du se alle deltagere og hvis en ny person deltager i mødet notificeres alle i mødet med en speciel lyd.
Har du aflyttet alle beskederne på din telefonsvarer? Vi har gjort det nemt og overskueligt at aflytte indtalte beskeder på din telefonsvarer. Med et visuelt overblik misser du ikke en besked igen.
Hvem skal modtage opkald fra firmaets hovednummer? Nu kan du styre det hele fra din app hvor du kan ind/udmelde dig selv og dine medarbejdere. Ringe-tid og rækkefølgen i ringegruppen kan også tilpasses efter behov.
1 for at indtale en besked
2 for at vente i kø indtil Marcello bliver ledig
3 for at blive ringet op når Marcello bliver ledig
9 for at tale med en kollega
Læg dit hovednummer op i skyen og skræddersy din PBX løsning. Giv dine kunder et godt førstehåndsindtryk og sørg for de aldrig ringer forgæves. Du styrer selv om opkald til hovednummeret skal ringe på en eller flere telefoner samt i hvilken rækkefølge. Du har adgang til det hele via dit web login.
Giv dine kunder en professionel velkomst
Ret åbningstiderne for firmaets hovednummer eller arbejdstiden for din firma mobil. Vi har gjort det muligt at rette tiderne for både fastnet og mobilnumre.
Giv dine kunder mulighed for en tast selv menu når de ringer til hovednummeret. På den måde kan kunderne hurtigt navigere frem til den ønskede afdeling eller medarbejder.
Opret ringegrupper til en eller flere afdelinger. I ringegruppen bestemmer du hvilke telefoner der skal ringe og kan herunder definere rækkefølge, ringetid m.m.
Med prefix kan du både se hvem der ringer ind samt hvilken kø opkaldet kommer fra. Så ved du om kunden har ringet til firmaets hovednummer eller direkte til dig.
Vi sidder klar til at hjælpe dig
Tlf. 86 61 54 80